قسمتی از اسلایدها •مدیریت در کسب و کار (Management) مديريّت فرآيند انجام كارها بهطور اثربخش و كارآ به وسيله ديگران تعريف مديريت مديريت فعاليتي است منظم درجهت تحقق اهداف معين ازطريق ايجادروابط ميان منابع موجود، انجام دادن كاربامشاركت افراد ديگروشركت فعال در تصميم گيري (Management Functions) وظايف مديريّت تعيين اهداف و روش دستيابي به آنها تنظيم كارها، اختيارات و منابع بين كاركنان اعمال نفوذ و ايجاد انگيزه در كاركنان مقايسه فعّاليّتها با استانداردهاي برنامه ارتباط وظايف مديريّت تعریف برنامه ریزی كار در رويي كليدواژهها : از زير كار در رفتن ؛ ارجاع دادن وظايف ؛ ضعف در سازماندهي ؛ روشن نبودن مسئوليت ها •شرح تصوير •اين تصوير در ظاهر موضوع از زير كار در رفتن را نشان مي دهد كه نتيجه آن تأخير در انجام وظايف سازماني خواهد بود كه در نهايت به نارضايتي مشتريان و ارباب رجوع منجر مي شود. •اما موضوع مهم تر و پنهان در اين تصوير را مي توان ضعف در سازماندهي بي ...